.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با رای اعتماد هیئت وزیران ؛
فرمانده اسبق سپاه کربلای مازندران استاندار قم شد
در جلسه هیات دولت به ریاست سید ابراهیم رئیسی، استانداران منتخب استان های قم و مرکزی از هیات وزیران رأی اعتماد گرفتند.

 

به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، اعضای دولت پس از بررسی برنامه ها و سوابق استانداران پیشنهادی وزارت کشور، سید محمد تقی شاهچراغی و فرزاد مخلص الائمه را به ترتیب به عنوان استانداران استان های قم و مرکزی تعیین کردند.


سوابق استاندار قم

سردار «سیدمحمدتقی شاهچراغی» فرماندهی سپاه قائم آل محمد (عج) سمنان، فرماندهی سپاه کربلای مازندران، فرماندهی ‌سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران‌ و فرماندهی سپاه استان قم را سوابق خود دارد.


سوابق استاندار مرکزی

معاون برنامه‌ریزی و امور مجلس سازمان بازرسی کل کشور، بازرس کل امور نیرو و ارتباطات سازمان بازرسی کل کشور، بازرس کل امور نفت، پژوهشگر حوزه اقتصاد و انرژی از سوابق استاندار جدید مرکزی است.

رئیس جمهور پس از رای اعتماد دولت به استانداران قم و مرکزی گفت: موضوع مبارزه با فساد جزو محوری‌ترین رویکردهای دولت سیزدهم است و ضرورت دارد این رویکرد در عرصه‌های مختلف به ویژه در گزینش و انتخاب مدیران و همکاران شما به طور دقیق مورد توجه قرار گیرد.

 

آیت‌الله رئیسی افزود: در کنار لحاظ صلاحیت‌های تخصصی، قانونی و شرعی، بومی‌گزینی را نیز مورد توجه قرار دهید، به شکلی که جوانان متدین و انقلابی استان احساس کنند که میدان برای کار و تلاش آنان مهیا است.

 

رئیس جمهور همچنین اظهار داشت: موضوع حفاظت از محیط زیست از جمله مسائل کلیدی در دولت سیزدهم است و به ویژه در استان مرکزی که استانی صنعتی است باید به این موضوع و نیز مسائل کارگری توجه شود تا بتوانیم تولید را در ضمن ایجاد اشتغال رونق ببخشیم.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.